Subscribes and Activation questions (English language only)

Все вопросы относительно ОТА обновлений

Модераторы: Модераторы, Roman

Du you like NEW Top view?

1. Yes
40
69%
2. No.
5
9%
3. It's doesn't matter for me
13
22%
 
Всего голосов: 58

Аватара пользователя

Автор темы
loveburn
Новичок
Сообщения: 21
Зарегистрирован: 30 окт 2017, 15:19
Награды: 1
Репутация: 8
Откуда: Space
Devices: Xiaomi Mi9
:
Команда MiuiPro

Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение loveburn » 29 окт 2018, 19:52

Hello and welcome dear english users!!!
If you have any questions about activation, or subscribes, please write right here, but first, you, must to read this important information below!!!
► Показать Why do you need a subscription
► Показать How to make a donation
► Показать How to do, after donation
► Показать About OTA Updates
If you have questions about the accessing you can write to our telegram service bot https://t.me/MiuiProSupport_bot
For change the Device attached in your profile first you must have active subscribe then please write to our telegram bot https://t.me/MIUIProChange_bot

Information will be added in little by little, please be patient....
Please don't writre the private messages to any team members, and all question's must be asked only on english language.

* All questions on other languages will be deleted
-- If you can't ask the questions on english language , you must be use the Google Translator

With love, your MiuiPro Team
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось loveburn 30 апр 2020, 11:10, всего редактировалось 58 раз.
01000110011101010110001101101011010111110111100101101111011101010111001001011111011100110110010101100011011101010111001001101001011101000111100101011111011100110111100101110011011101000110010101101101

Спонсор
Новичок
Сообщения: 100
Зарегистрирован: 30 окт 2017, 15:19
 

Subscribes and Activation questions (English language only)

 


Аватара пользователя

Voldemar
Команда Miuipro
Сообщения: 4571
Зарегистрирован: 24 окт 2017, 14:12
Награды: 3
Репутация: 435
Откуда: Montenegro
Devices: Mi 10 Pro
:
Команда MiuiPro MIUI Tester Почётный модератор
Контактная информация:

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение Voldemar » 28 авг 2020, 21:20

modey писал(а):
28 авг 2020, 19:18
made donation through paypal for 1 month. I have filled the google form and attached evidence as requested.

It is more than 72 hours since I made payment, I am yet to receive or have access to rom.

Thanks.

modey.modey1981@gmail.com
modey_modey@hotmail.com

viewtopic.php?p=18735#p18735
Xiaomi Mi 10 Pro by MiuiPro


modey
Новичок
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 02 авг 2020, 00:42
Репутация: 0

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение modey » 28 авг 2020, 21:49

i can't pay with yandex money

Отправлено спустя 10 минут 36 секунд:
Voldemar писал(а):
28 авг 2020, 21:20
modey писал(а):
28 авг 2020, 19:18
made donation through paypal for 1 month. I have filled the google form and attached evidence as requested.

It is more than 72 hours since I made payment, I am yet to receive or have access to rom.

Thanks.

modey.modey1981@gmail.com
modey_modey@hotmail.com

viewtopic.php?p=18735#p18735


can you tell me pls why this donation wasn't accepted and thanks for your support


ekpesboi
Новичок
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 09 авг 2020, 18:32
Репутация: 0
Откуда: Nigeria
Devices: Redmi K20 Pro

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение ekpesboi » 02 сен 2020, 22:05

I followed the instructions and made donations. I've filled the Google form and it's more than 72hours still unable to access Rom.
favouracle@gmail.com
Username: ekpesboi
Device: K20Pro


modey
Новичок
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 02 авг 2020, 00:42
Репутация: 0

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение modey » 05 сен 2020, 02:28

Is there any possible way to pay by visa from Egypt because I did not find a possible way to send the money and I was paid twice by PayPal, but you say that the two transactions are a mistake. I’m tired of thinking about sending money to you, but I am a miuipro rom lover


modey
Новичок
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 02 авг 2020, 00:42
Репутация: 0

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение modey » 07 сен 2020, 01:08

made another donation through paypal for 1 month. I have filled the google form and attached evidence as requested.

It is more than 72 hours since I made payment, I am yet to receive or have access to rom.
username: modey

Аватара пользователя

Voldemar
Команда Miuipro
Сообщения: 4571
Зарегистрирован: 24 окт 2017, 14:12
Награды: 3
Репутация: 435
Откуда: Montenegro
Devices: Mi 10 Pro
:
Команда MiuiPro MIUI Tester Почётный модератор
Контактная информация:

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение Voldemar » 07 сен 2020, 06:50

modey писал(а):
07 сен 2020, 01:08
made another donation through paypal for 1 month. I have filled the google form and attached evidence as requested.

It is more than 72 hours since I made payment, I am yet to receive or have access to rom.
username: modey

payment for goods is not accepted
Xiaomi Mi 10 Pro by MiuiPro


kumrulu52
Друг
Сообщения: 53
Зарегистрирован: 17 апр 2019, 11:33
Репутация: 0

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение kumrulu52 » 21 сен 2020, 12:53

hi,
i have subscription 10 mount and i change my phone. how can i transfer subscription for my new phone ?

Аватара пользователя

Voldemar
Команда Miuipro
Сообщения: 4571
Зарегистрирован: 24 окт 2017, 14:12
Награды: 3
Репутация: 435
Откуда: Montenegro
Devices: Mi 10 Pro
:
Команда MiuiPro MIUI Tester Почётный модератор
Контактная информация:

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение Voldemar » 21 сен 2020, 13:22

Xiaomi Mi 10 Pro by MiuiPro


kumrulu52
Друг
Сообщения: 53
Зарегистрирован: 17 апр 2019, 11:33
Репутация: 0

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение kumrulu52 » 21 сен 2020, 14:14

Am I unable to transfer subscription to my new phone?

Аватара пользователя

Voldemar
Команда Miuipro
Сообщения: 4571
Зарегистрирован: 24 окт 2017, 14:12
Награды: 3
Репутация: 435
Откуда: Montenegro
Devices: Mi 10 Pro
:
Команда MiuiPro MIUI Tester Почётный модератор
Контактная информация:

Re: Subscribes and Activation questions (English language only)

Сообщение Voldemar » 21 сен 2020, 14:33

Why did I drop the link? You need to replace the device via the bot at the link above. Nothing complicated.
Xiaomi Mi 10 Pro by MiuiPro

Ответить